PŘEDSTAVENÍ FIRMY
Patříme mezi přední eventové agentury působící na českém trhu, svou činnost jsme zahájili v roce 2000. Za tuto dobu jsme uspořádali pro své klienty více než 1 800 eventů nejrůznějšího charakteru. Nabízíme kompletní přípravu a realizaci akcí na klíč na nejvyšší úrovni. Od března 2020 se zaměřujeme na online/ virtuální eventy, výstavy, konference, v tomto nově vzniklém oboru jsme se stali aktuálně leadery.
NÁZEV ŘEŠENÍ
VIRTUAL EVENT/EXPO PLATFORM
POPIS ŘEŠENÍ
Účelem naší platformy je přiblížit zákazníkovi jednoduše pochopitelnou atraktivní / interaktivní formou benefity vybraného produktu, zákazník má možnost se setkat v online prostředí se zástupci firmy, zúčastnit se zajímavého virtuálního semináře/ konference na vybrané téma.
Jedná se o komplexní řešení, které je plně integrované do 3D prostředí, je postavené na zabezpečeném škálovatelném cloudovém řešení na MS Azure. Platforma je připravena a otestovaná na zátěž až 20 tis účastníků.
Platforma je rozdělena na lobby, showroom / stánky a congres hall
V digitálním showroomu dokážeme:
- REALISTICKÉ PŘEDSTAVENI PRODUKTU A PRINCIPU FUNGOVANÍ DO NEJMENŠÍHO DETAILU
- MOŽNOST INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY PRO KONKRÉTNÍHO KLIENTA
- 360 STUPŇŮ PROHLÍDKY – moznost prohlídky ze všech stran, zvětšení, zmenšeni, změna barev,
- UCHOVATELNOST PREZENTACE – klient se může kdykoliv podívat a připomenout si co viděl při komentované prohlídce
- EYE CATCHING, hravost, možnost si sám rozebrat produkt s veškerými informacemi v infografice /pop upu/
- SNADNÁ AKTUALIZACE PRODUKTU NA NOVOU VERZI
- Sjednávání ON-LINE CALLU PŘÍMO S DODAVATELEM
POUŽITÍ ŘEŠENÍ
Jakýkoliv produkt či službu dokážeme přenést do našeho virtuálního prostředí
KONTAKT
Horynova Kateřina, katerina.horynova@eventarena.cz
WEB