EVENT ARENA s.r.o.

Prezentace dodavatele

PŘEDSTAVENÍ FIRMY

Patříme mezi přední eventové agentury působící na českém trhu, svou činnost jsme zahájili v roce 2000. Za tuto dobu jsme uspořádali pro své klienty více než 1 800 eventů nejrůznějšího charakteru. Nabízíme kompletní přípravu a realizaci akcí na klíč na nejvyšší úrovni. Od března 2020 se zaměřujeme na online/ virtuální eventy, výstavy, konference, v tomto nově vzniklém oboru jsme se stali aktuálně leadery.  


NÁZEV ŘEŠENÍ

VIRTUAL EVENT/EXPO PLATFORM


POPIS ŘEŠENÍ

Účelem naší platformy je přiblížit zákazníkovi jednoduše pochopitelnou atraktivní / interaktivní formou benefity vybraného produktu, zákazník má možnost se setkat v online prostředí se zástupci firmy, zúčastnit se zajímavého virtuálního semináře/ konference na vybrané téma.

Jedná se o komplexní řešení, které je plně integrované do 3D prostředí, je postavené na zabezpečeném škálovatelném cloudovém řešení na MS Azure. Platforma je připravena a otestovaná na zátěž až 20 tis účastníků.

Platforma je rozdělena na lobby, showroom / stánky a congres hall

V digitálním showroomu dokážeme:

  • REALISTICKÉ PŘEDSTAVENI PRODUKTU A PRINCIPU FUNGOVANÍ DO NEJMENŠÍHO DETAILU
  • MOŽNOST INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY PRO KONKRÉTNÍHO KLIENTA
  • 360 STUPŇŮ PROHLÍDKY – moznost prohlídky ze všech stran, zvětšení, zmenšeni, změna barev,
  • UCHOVATELNOST PREZENTACE – klient se může kdykoliv podívat a připomenout si co viděl při komentované prohlídce
  • EYE CATCHING, hravost, možnost si sám rozebrat produkt s veškerými informacemi v infografice /pop upu/
  • SNADNÁ AKTUALIZACE PRODUKTU NA NOVOU VERZI
  • Sjednávání ON-LINE CALLU PŘÍMO S DODAVATELEM

POUŽITÍ ŘEŠENÍ

Jakýkoliv produkt či službu dokážeme přenést do našeho virtuálního prostředí    


KONTAKT

Horynova Kateřina, katerina.horynova@eventarena.cz


WEB

www.eventarena.cz