PRESENTIGO s.r.o.

Prezentace dodavatele

PŘEDSTAVENÍ FIRMY

Společnost Virtuloc byla založena jako joint venture, a to díky dlouhodobé spolupráci mezi společnostmi Adastra a PRESENTIGO.

Naše řešení umožňuje předvádět produkty nebo služby současným nebo potenciálním klientům po celém světě a propojit tak obchodní zástupce společností (obchod a marketing), aby dokázali být v blízkém kontaktu současnými, ale i budoucími obchodními partnery.

Virtuální Showroom je komplexní B2B / B2C platformou umožňující vytvořit atraktivní prezentaci a komunikaci celých odvětví, které navíc můžete využít jako prodejní, školící, edukační, webinářové a komunikační řešení fungující na jedné platformě.


NÁZEV ŘEŠENÍ

VIRTULOC


POPIS NABÍZENÉHO ŘEŠENÍ

Dlouhodobě Vám to přináší výhody, které vám pomohou nastartovat byznys a překonat překážky přechodu od fyzického k virtuálnímu prodeji.

Platforma umožňuje předvádět produkty, služby nebo prezentace potenciálním klientům z celého světa a nevyžaduje žádné speciální technické požadavky na software, tedy žádný VR set, protože se spouští přímo v prohlížeči na běžném počítači. Vysoce kvalitní 3D modely, videa a tradiční média (video a 2D infografiky) lze použít k vytvoření nezapomenutelného zážitku ze značky, a tím pomáhají standardizovat prodejní a prezentační proces v online prostředí.

PROČ VYUŽÍT NAŠI PLATFORMU

  • Platforma umožnuje vytvářet neomezené množství stejných nebo modifikovaných showroomů najednou.
  • 3D virtuální scény si můžete sami duplikovat nebo upravovat dle typu schůzky, eventu, prezentace, nebo nabídky portfolia pomocí konfigurátoru napojeného na firemní CMS.
  • Showroom se jednoduše replikuje tím, že novou instanci vytvoří jiný uživatel ve firmě. Následně jej můžete kdykoli sdílet na webu, kde bude dostupný.
  • Stejný showroom může používat najednou neomezené množství uživatelů.
  • Showroom můžete použít jako WEBGL řešení (max. 20 účastníků najednou na Live Video Meetingu v jednom showroomu) nebo formou aplikace, kde jsou až tisíce uživatelů současně v jednom showroomu.
  • Můžete sdílet obsah, podepisovat dokumenty, prezentovat řešení, produkty nebo služby
  • Platforma je dostupná kdekoliv na světě 24/7/365 dní v roce a je možné ji napojit na firemní CRM a tím automatizovat obchodní proces.
  • Díky integrovaným pokročilým analytickým nástrojům dostáváte relevantní data o chování zákazníků. Analytiku můžete optimalizovat, a tím zlepšovat zákaznickou zkušenost.
  • Integrované videohovory (beta)
  • Naše showroomy jsou také nastaveny tak, aby vám umožňovaly přímou komunikaci s klienty, aniž byste potřebovali aplikaci třetí strany. To může zjednodušit pracovní postup a umožnit menší frustraci při spolupráci různých aplikací.
  • CMS / DMS
  • Virtuální Showroom má vestavěný CMS, díky kterému je neuvěřitelně snadné přizpůsobit showroom nebo aktualizovat obsah. Můžete nahrát různé soubory do CMS, abyste mohli snadno ovládat, jaký obsah zobrazujete v showroomu. To zahrnuje: Video (MP4), Obrázky/ infografika(JPG, PNG), Data (CSV, XLSX), Prezentace (PPTX), 3D (FBX), Hudba na pozadí/ podcasty (MP3), Voiceover (MP3)

BENEFITY

  • Snížení nákladů na cestování ke klientům o 70 %
  • Zlepšení spokojenosti zákazníků o 50 %
  • 1,5x zvýšení počtu obchodních schůzek díky ušetřenému času za cestování
  • 3D objekty a prostředí jsou pro zákazníky o 38 % více poutavé (agentura Ipsos)
  • 44 % zákazníků preferuje interakci s 3D objekty před video chatem
  • Replikovatelnost a škálovatelnost řešení

VIDEOUKÁZKY

  • BOSCH KONCEPT
  • ATACCAMA

POUŽITÍ ŘEŠENÍ

Není omezeno sektorově ani produktově. Zkušenosti již máme z Retailu, Telekomunikací, Finančního a pojišťovací sektoru, Automotive, Zdravotnictví, Výrobního průmysl, IT, Školství, Realit.


REFERENCE

Spica

Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní VR prostor, kde účastníci budou komunikovat s předdefinovaným obsahem, který bude kombinací obsahu produktu a vzdělávacího obsahu. Cílem je přilákat a prezentovat společnost jako stabilního a inovativního partnera v Cardio medical solutions. Obsahem VR platformy jsou 2D infografiky, videa a 3D animovaný obsah. Kromě toho sbíráme údaje od účastníků a zasíláme jim další informace prostřednictvím e-mailu o sympoziích a akcích. Řešení je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Výrobní průmysl – jméno výrobce nelze zveřejnit, vedeno pod NDA

Projekt slouží jako platforma pro komunikaci a vizualizaci nabídky řešení firmy a současně dokáže nahradit veletrhy a eventy. Řešení je pro firmu navrhnuto jako komunikační a prezentační platforma, která pomáhá rychle a efektivně komunikovat obchodníkům a firmě její produkty směrem k zákazníkům.

Finanční sektor – jméno výrobce nelze zveřejnit, vedeno pod NDA

Platforma byla navržena jako virtuální pobočka nadnárodní bankovní skupiny, kde se řešilo testování remote pobočky, která bude zcela virtuální a nahradí osobní kontakt na pobočce s bankéřem. Projekt byl úspěšně otestován a také doporučen agenturou Ispos k dalšímu rozvoji v rámci skupiny. Jednalo se o zaměření na produktové řešení a schopnost obsloužit klienta ve virtuální prostředí včetně uzavření kontraktu.

Yamaha – Divize robotiky / obchodní sekce SMT & Factory Automation

Virtuloc poskytl multifunkční platformu, která nabízí produktovou prezentaci včetně vysoce kvalitních 3D modelů. Vyskakovací obrazovky s prezentacemi produktů a plně samoobslužnou prohlídku showroomu s body zájmu, které poskytují rychlou prezentaci nejnovější řady automatizovaných produktů Yamaha. Jedná se o dynamickou virtuální prezentační platformu produktů přístupnou z celého světa.

Ataccama – Data management

Společnost Virtuloc poskytla společnosti Ataccama vysoce přizpůsobený mobilní prostor online, který je vhodný pro pořádání virtuálních akcí s klienty a pro prezentaci webinářů. Virtuální stánek bude opakovatelnou firemní prezentací, kterou lze změnit a upravit pro jiné události, ale jádro zůstane stejné.

Škoda Auto – Výrobce automobilů

Cílem bylo představit nový koncept elektrického vozidla ŠKODA VISION E pro tisk a zákazníky.

VR experience ŠKODA Vision E – Frankfurt IAA 2017

T-Mobile – Telekomunikační služby, obchod orientovaný na B2C a prodej zařízení

Společnost Presentigo poskytla prezentaci na míru s podporou softwaru a hardwaru. Prezentace byla vytvořena tak, aby byla kompatibilní s VR. Důkladné analýzy byly vytvořeny sledováním cesty zákazníka k dosažení realizovatelných výsledků pro tento projekt a širší aspekty podnikání T-Mobile. Díky měření a sledování cesty zákazníka můžeme efektivně optimalizovat obsah. Showroom využívá 47 poboček T-Mobile v České republice.

Linet – Výroba zdravotnických lůžek a příslušenství

Účelem bylo vyvinout virtuální prostor na míru s prezentací portfolia produktů ve 3D. Navrhli jsme virtuální prostor na míru podle potřeb klienta s pěkným prostředím. Zahrnuje vysoce kvalitní 3D modely, popis produktu a možnost otestovat a plně porozumět každé z možností produktu. Platforma nabízí dynamickou a všestrannou prezentaci produktů.


KONTAKT


SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Facebook


WEB

www.presentigo.com


OCENĚNÍ A PR