PŘEDSTAVENÍ FIRMY
Společnost Virtuloc byla založena jako joint venture, a to díky dlouhodobé spolupráci mezi společnostmi Adastra a PRESENTIGO.
Naše řešení umožňuje předvádět produkty nebo služby současným nebo potenciálním klientům po celém světě a propojit tak obchodní zástupce společností (obchod a marketing), aby dokázali být v blízkém kontaktu současnými, ale i budoucími obchodními partnery.
Virtuální Showroom je komplexní B2B / B2C platformou umožňující vytvořit atraktivní prezentaci a komunikaci celých odvětví, které navíc můžete využít jako prodejní, školící, edukační, webinářové a komunikační řešení fungující na jedné platformě.
NÁZEV ŘEŠENÍ
VIRTULOC
POPIS NABÍZENÉHO ŘEŠENÍ
Dlouhodobě Vám to přináší výhody, které vám pomohou nastartovat byznys a překonat překážky přechodu od fyzického k virtuálnímu prodeji.
Platforma umožňuje předvádět produkty, služby nebo prezentace potenciálním klientům z celého světa a nevyžaduje žádné speciální technické požadavky na software, tedy žádný VR set, protože se spouští přímo v prohlížeči na běžném počítači. Vysoce kvalitní 3D modely, videa a tradiční média (video a 2D infografiky) lze použít k vytvoření nezapomenutelného zážitku ze značky, a tím pomáhají standardizovat prodejní a prezentační proces v online prostředí.
PROČ VYUŽÍT NAŠI PLATFORMU
- Platforma umožnuje vytvářet neomezené množství stejných nebo modifikovaných showroomů najednou.
- 3D virtuální scény si můžete sami duplikovat nebo upravovat dle typu schůzky, eventu, prezentace, nebo nabídky portfolia pomocí konfigurátoru napojeného na firemní CMS.
- Showroom se jednoduše replikuje tím, že novou instanci vytvoří jiný uživatel ve firmě. Následně jej můžete kdykoli sdílet na webu, kde bude dostupný.
- Stejný showroom může používat najednou neomezené množství uživatelů.
- Showroom můžete použít jako WEBGL řešení (max. 20 účastníků najednou na Live Video Meetingu v jednom showroomu) nebo formou aplikace, kde jsou až tisíce uživatelů současně v jednom showroomu.
- Můžete sdílet obsah, podepisovat dokumenty, prezentovat řešení, produkty nebo služby
- Platforma je dostupná kdekoliv na světě 24/7/365 dní v roce a je možné ji napojit na firemní CRM a tím automatizovat obchodní proces.
- Díky integrovaným pokročilým analytickým nástrojům dostáváte relevantní data o chování zákazníků. Analytiku můžete optimalizovat, a tím zlepšovat zákaznickou zkušenost.
- Integrované videohovory (beta)
- Naše showroomy jsou také nastaveny tak, aby vám umožňovaly přímou komunikaci s klienty, aniž byste potřebovali aplikaci třetí strany. To může zjednodušit pracovní postup a umožnit menší frustraci při spolupráci různých aplikací.
- CMS / DMS
- Virtuální Showroom má vestavěný CMS, díky kterému je neuvěřitelně snadné přizpůsobit showroom nebo aktualizovat obsah. Můžete nahrát různé soubory do CMS, abyste mohli snadno ovládat, jaký obsah zobrazujete v showroomu. To zahrnuje: Video (MP4), Obrázky/ infografika(JPG, PNG), Data (CSV, XLSX), Prezentace (PPTX), 3D (FBX), Hudba na pozadí/ podcasty (MP3), Voiceover (MP3)
BENEFITY
- Snížení nákladů na cestování ke klientům o 70 %
- Zlepšení spokojenosti zákazníků o 50 %
- 1,5x zvýšení počtu obchodních schůzek díky ušetřenému času za cestování
- 3D objekty a prostředí jsou pro zákazníky o 38 % více poutavé (agentura Ipsos)
- 44 % zákazníků preferuje interakci s 3D objekty před video chatem
- Replikovatelnost a škálovatelnost řešení
VIDEOUKÁZKY
- BOSCH KONCEPT
- ATACCAMA
POUŽITÍ ŘEŠENÍ
Není omezeno sektorově ani produktově. Zkušenosti již máme z Retailu, Telekomunikací, Finančního a pojišťovací sektoru, Automotive, Zdravotnictví, Výrobního průmysl, IT, Školství, Realit.
REFERENCE
Spica
Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní VR prostor, kde účastníci budou komunikovat s předdefinovaným obsahem, který bude kombinací obsahu produktu a vzdělávacího obsahu. Cílem je přilákat a prezentovat společnost jako stabilního a inovativního partnera v Cardio medical solutions. Obsahem VR platformy jsou 2D infografiky, videa a 3D animovaný obsah. Kromě toho sbíráme údaje od účastníků a zasíláme jim další informace prostřednictvím e-mailu o sympoziích a akcích. Řešení je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Výrobní průmysl – jméno výrobce nelze zveřejnit, vedeno pod NDA
Projekt slouží jako platforma pro komunikaci a vizualizaci nabídky řešení firmy a současně dokáže nahradit veletrhy a eventy. Řešení je pro firmu navrhnuto jako komunikační a prezentační platforma, která pomáhá rychle a efektivně komunikovat obchodníkům a firmě její produkty směrem k zákazníkům.

Finanční sektor – jméno výrobce nelze zveřejnit, vedeno pod NDA
Platforma byla navržena jako virtuální pobočka nadnárodní bankovní skupiny, kde se řešilo testování remote pobočky, která bude zcela virtuální a nahradí osobní kontakt na pobočce s bankéřem. Projekt byl úspěšně otestován a také doporučen agenturou Ispos k dalšímu rozvoji v rámci skupiny. Jednalo se o zaměření na produktové řešení a schopnost obsloužit klienta ve virtuální prostředí včetně uzavření kontraktu.
Yamaha – Divize robotiky / obchodní sekce SMT & Factory Automation
Virtuloc poskytl multifunkční platformu, která nabízí produktovou prezentaci včetně vysoce kvalitních 3D modelů. Vyskakovací obrazovky s prezentacemi produktů a plně samoobslužnou prohlídku showroomu s body zájmu, které poskytují rychlou prezentaci nejnovější řady automatizovaných produktů Yamaha. Jedná se o dynamickou virtuální prezentační platformu produktů přístupnou z celého světa.

Ataccama – Data management
Společnost Virtuloc poskytla společnosti Ataccama vysoce přizpůsobený mobilní prostor online, který je vhodný pro pořádání virtuálních akcí s klienty a pro prezentaci webinářů. Virtuální stánek bude opakovatelnou firemní prezentací, kterou lze změnit a upravit pro jiné události, ale jádro zůstane stejné.
Škoda Auto – Výrobce automobilů
Cílem bylo představit nový koncept elektrického vozidla ŠKODA VISION E pro tisk a zákazníky.
VR experience ŠKODA Vision E – Frankfurt IAA 2017
T-Mobile – Telekomunikační služby, obchod orientovaný na B2C a prodej zařízení
Společnost Presentigo poskytla prezentaci na míru s podporou softwaru a hardwaru. Prezentace byla vytvořena tak, aby byla kompatibilní s VR. Důkladné analýzy byly vytvořeny sledováním cesty zákazníka k dosažení realizovatelných výsledků pro tento projekt a širší aspekty podnikání T-Mobile. Díky měření a sledování cesty zákazníka můžeme efektivně optimalizovat obsah. Showroom využívá 47 poboček T-Mobile v České republice.
Linet – Výroba zdravotnických lůžek a příslušenství
Účelem bylo vyvinout virtuální prostor na míru s prezentací portfolia produktů ve 3D. Navrhli jsme virtuální prostor na míru podle potřeb klienta s pěkným prostředím. Zahrnuje vysoce kvalitní 3D modely, popis produktu a možnost otestovat a plně porozumět každé z možností produktu. Platforma nabízí dynamickou a všestrannou prezentaci produktů.
KONTAKT
- Ing. Adam Mrštík, +420 732 441 760, adam@presentigo.com, www.presentigo.com
- Ing. Emil Beneš, +420 608 627 101, www.proboston.net, www.adastra.cz
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
WEB
OCENĚNÍ A PR